سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کوروش کبیر
بارالها ! ما را ازکسانی قرار ده که درختان شوق تو در باغ های سینه شان، شاخه ها گسترده و آراسته شده است و آتش محبّتت، دل هایشان را فراگرفته است ... و چشمانشان با نگریستن به تو روشن شده است . [امام سجّاد علیه السلام ـ در مناجات العارفین ـ]
  • جنایات رژیم صهیونیستی ذر غزه (چهارشنبه 87/10/18:: 5:12 عصر)
  • رضا زایر محمدی
  •  

     

    در پی جنایات

    در پی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی  در کشتار مردم مظلوم غزه واعلام عزای عمومی از سوی ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای، :

    بسم الله الرحمن الرحیم

    « مَن سَمِعَ رَجُلاً یُنادی یا لَلمُسلِمین فَلَم یجبه فَلَیسَ بِمُسلِم »

    هر کس ندای مسلمانی را برای استغاثه بشنود و جواب ندهد مسلمان نیست . پیامبر اکرم (ص)

      غزه مظلوم در آستانه عاشورای سرور و سالار شهیدان  فریاد هل من ناصر دآیا سران مرتجع عرب گوش شنوا ندارند یا اینکه خود را به کری زده اند؟ شرمشان باد که این مدعیان اسلام  حتی ذر ه ای وجدان انسانی هم ندارند!

     غزه امروز نماد اندیشه، استراتژی و عدالت خواهی مردمی مظلوم می باشد که زیر آتش فرعونیان زمان سر تسلیم فرود نیاورده است و شهادت با عزت را بر زندگی سرشار از ذلت ترجیح داده است. اکنون وحشیگیری سردمداران غرب مدعی دموکراسی به اوج خود رسیده و سبوعیت قوم صهیونیست آشکارتر و ماهیت استعماری و استکباری مبتنی بر قتل و کشتار مردم مظلوم فلسطین رسواتر گردیده.

    به خاک و خون کشیدن زنان و مردان بی گناه و بی دفا ع که مدتها در محاصره همه جانبه دژخیمان اسرائیلی هستند از دستاوردهای مهم و از شومترین اهداف رژیم منحوس صهیونیستی بوده است .

    اگرچه مبارزان مظلوم غزه مانند درختی تنومند و ریشه دار و همیشه سبز با قامتی استوار و پایدار ایستاده و تا آخرین نفس و قطره خون با یاری و لطف پروردگار مقاومت خواهند کرد .

    ."ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم"

      غزه مظلوم در آستانه عاشورای سرور و سالار شهیدان  فریاد هل من ناصر ینصرنی سر داده . محاصره و قطع کمک های بین المللی ، بهداشتی و کمبود مواد غذایی , و حملات پی در پی رژیم ظالم اسرائیل سبب شده است تا مردم مظلوم غزه در بدترین شرایط انسانی قرار گیرند و این درحالیست که امروز همه سازمانهای به اصلاح مدافع حقوق بشر شاهد این جنایت هولناک بوده  سکوت مرگبار کرده اند.  آیا ندای حق طلبی زنان و کودکان و پیران غزه را نمی شنوند ؟ و بدتر از آن اینست که سران برخی کشورهای عربی به جای فریاد حقیقت طلبی و رهایی مردم هم آیین خود ،  با خون آشامان اسرائیلی جام مستانه سر می کشند و فرش قرمز زیرپای سران صهیونیست می گسترانند و ذر صدد عادی سازی کشتار مردم بی دفاع می باشند.



  • کلمات کلیدی :
  • نظرات شما ()

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • * نام و نام خانوادگی :
    * آدرس ایمیل:
    موضوع پیام:
    *پیام:

    فرم تماس از پارس تولز

    Persian Websites Directory